Alla inlägg under februari 2012

Av Wilma Olsson - 29 februari 2012 18:22

Denna dagen börjar bra med alla va glada och allt gick väl rät bra i skolan.

Jag och Anna blev en aning irriterade,man behöver inte kolla på oss och flyttar mer och mer mot oss.

Asså herregud!!


jajja,nu sitter jag här och har ont i rumpan.

En liten historia som hände när Moa (min syster) och jag skulle ut med moppen till körbussen.

Blev inte som vi hade tänkt.

Vi bara slank av vägen och Moa blev helt levig på sina nya skor och jag fick as ont i rumpan av att hamna över den.Men som vanligt flög jag upp och tog moppen och vi fick köra hem igen helt leriga.Så det blev ingen kör idag.. :(
Men jag e glad att jag kan sitta på en stol nu som jag inte kunde för en halvtimme sen!!

Hoppas jag klarar mig till fredag för då blir det ju Pulsen som jag pratade innan om :)<3

Av Wilma Olsson - 27 februari 2012 20:20

Då har man kommit hem från Hanna.Vi skrattade helatiden och allt hände typ och vi flummade lite.

Vi skulle skypat med några killar men dom skulle iväg så blev att vi fick roa oss själva.Fast det gick skit bra.

Hoppas det finns någon som kan skypa någon gång med oss.Typ på fredag.


Jajja,tagga fredag!!!
Då kommer mina älsklingar med mig hem och så ska vi göra iordning oss och se om jag kan ladda upp någon bild och sen dra vi till Pulsen och skämmerskiten ur oss!!!! :D

Nu blir det att kolla på "Familjen annorlunda" och chilla tills jag ska läsa lite.

vi ses,snälla va sociala!!!:)

Av Wilma Olsson - 26 februari 2012 14:46

Då har man tränat lite fotboll.

Det va jobbig som vanligt men det va roligt mot slutet och jag och Astrid sammarbetade riktigt

bra där framme.Lille söte flicke!!:*<3
Solen skiner och allt e helt underbar tror jag ta cyklen och cyklar en liten runda.

Kanske blir en liten paus hos mormor :)
men bloggar sen när jag har pluggat lite till matteprovet och läst lite.


Heydå ha en bra vårdag ;)

Av Wilma Olsson - 25 februari 2012 21:51

Då är man tillbaka till dartorn och ska skriva lite.

Det har varit mycket nu sen i torsdags.

Jag sov ju över hos mormor från ondagen till torsdagen.
Det va roligt och skrattade ihjäl mig när jag och mormor spelade lite och min kusse blev arg för hon inte kunde spelet!!
Men på fredagen sen skulle jag till växjö med Anna och bada,shoppa och äta.

Det va skit roligt fast några pedofiler jagade oss så vi gömde oss

och sprang dit där dom inte va.

Det va liksom 4-6 st som jagade oss och det va något fel på alla.

Sen shoppade jag ett par öronhängen och tittade lite på annat med inget som jag ville köpa då.

Vi drog hem till Anna efter Växjö och chillade lite vid datorn.

Vi hittade några killar och pratade med dom.

Alla va snygga vissa va roligare än andra och hade den kväls humorn jag och Anna hade helatiden vi va

vakna.Vi dygnade!!
YEEEEEEEAH!!!!

fett nice va det och alla va sociala så det va as kuligt :D
men nu blir det väl krypa ner i sängen och sova efter inget sov på väldigt många timmar.

Det blir träning imon och hoppas det blir kuligt som det var förra gången vi spelade rätt mycket!!!

Goodnight everybody!!<3


Av Wilma Olsson - 23 februari 2012 13:17

hey!:)


Man vaknade av att man hade sin lilla kusse jämte sig och låg och tittade på mig.

Sen försökte jag somna om och precis när jag va när så började hon sjunga alla låtar som

va med i melodifestivalen och dom kan man ju nu utantill när man har hört dom hela dagen igår med.

Jaja,vi spelade lite minigolf inomhus och det gick bra kom etta ngr gng,HÄRLIGT!!!:D
Men nu ska jag äta middag snart och chilla vidare med hennes härliga sång,hahahahha :DD
Hon tycker det e skit kul att skriva till mina kompisar och trycker gärna på mellanslagstangenten

minst 5 gng elr ngt!!!

men skriver sen när jag har kommit hem från mormor.

heydå så länge!!:D 

Av Wilma Olsson - 22 februari 2012 11:04

Då har man ännu en gång sovit gott.

Man börjar med att gå upp ur sängen och gå

till daton som va i tv-rummet.

Jag startar igång den och kolla alla kommentarer man har fått

på facebook och dayviews.

Idag blir nog en roligare dag,alla är sociala och ska

dra till mormor, träffa kussen och chilla lite där, sen ska

jag väl vara där typ hela dagen.


Jag få se om det blir snöbollskrig med dom i klassen imon.

Hoppas det i alla fall,hahaha ska ge hämnd på alla som mulade mig

i skolan.


Jaja,ha en bra dag!:)

Av Wilma Olsson - 21 februari 2012 19:44

Så då är dagen snart slut igen.

Det blir väl att sätta sig vid tv med datorn i famnen och chatta och titta alla kmt man får.

Jag,syrran och mamma ska väl titta på "Top model Sverige" så himla bra.

Alla är så himla blåsta.
btw,pappa åkte iväg igår till ngt land venne riktigt,men han kommer hem i imon så blir

ingen lång resa denna gng!! :D
det e ju fettisdagen i dag så har ätit en och jävla va jag blev mätt!!!

ha det gött alla läsare!!!

puss på er!!:*

Av Wilma Olsson - 21 februari 2012 11:14

  hey  
Nu har man äntligen vaknat upp ur en härlig sömn.


Jag är inte den typen som tar fram en bok och börjar läsa direkt när man

har vaknat.Men nu dom senaste dagarna har jag läst mycket mer än va jag brukar göra.

Boken är så himla bra så man kan bah inte sluta läsa.


Just nu sitter jag och tittar på "Top model 14".
Hahaha,det är alltid ngn som fastnar i trafiken och kommer försent till ett möte.

Btw,igår bloggade jag inte så mycket men jag tittade på filmer och va med min

syrra typ hela dagen så blev inte att jag hann blogga så mycket.


Längtar sönder till den 4 mars,tagga pulsen men mina fina bebisar                          

Hanna och Madde,puss på er

    

Presentation


hey,jag är en tjej som är 14 år och heter Wilma.Mina intressen är shopping,sång och mina vänner såklart.Hoppas du kommer följa min blogg och kommer gilla va som kan hända i mitt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29
<<<
Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards