Alla inlägg under augusti 2012

Av Wilma Olsson - 7 augusti 2012 11:21

Då har vi lämnat den underbart fina campingen...:(
Saknar den faktiskt..:(
Menmen,jag får pigga upp mig med en shopping runda idag, så då ska jag se om jag hittar mina två par byxor som jag har pratat om sen jag såg dom i en tidning i lördags:)

Jag skrev aldrig igår vad det va jag köpte men ska jag vara ärlig så kommer jag inte ihåg allt med det va saker som man alltid behöver och så:)
Blogga mer efter vi har shoppat seeeeeeya:)<3

Av Wilma Olsson - 6 augusti 2012 21:51

Yaaaaay!
Nu är vi framme på vår camping.
(det är receptionen som man ser)
Fan va jag längtar till att krypa ner i min säng och titta på film:)
Ni går ha det så bra allihopa !
Pusspuss!<3

Av Wilma Olsson - 6 augusti 2012 09:54

Nu så har jag vaknat och sitter framför frukostbordet:)
Idag ska vi åka från campingen vid senast 12 å då ska vi åka till Ullared och shoppa!
Hopas jag hittar ngt iaf!
Men efter Ullared ska vi till ngt annat ställe och shoppa på å då ska jag in på Gina och shoppa två par byxor (om dom finns)

Men berättar lite senare vad jag köpt:)
Ni får ha det så bra allihopa!

Av Wilma Olsson - 5 augusti 2012 20:11

Kommer lite bilder på husbilen vi har hyrt:)
Kommenter jättegärna:)

*den första bilden är på den sängen jag och syrran sover i:) skitskön faktiskt!
*den andra är på vårt kök:)
*Lite av toan:) hehe...mig i spegeln:)
*Där mamma och pappa sover:)
*där pappa och mamma åker bär vi kör:)

Av Wilma Olsson - 5 augusti 2012 18:37

Dags med myspys med syrran:)
Skicka ett sms på 0730732283:)

Av Wilma Olsson - 5 augusti 2012 18:35

Nu har vi kommit hem från stranden hehe...råkade somna på handduken i sanden:) jätte skönt va det men det va bara as många tanter som pratade seriöst helatiden!


Bilden är på mig som solar:)

Av Wilma Olsson - 5 augusti 2012 08:57

Nu har jag vaknat och ser att himlen är blå men ändå lite moln...:/
Hoppas det blir bättre än vad det är nu så man kan sola och bada så mycket man kan:)
Jag ska nog snart gå på toa sen ska jag göra iordning mig till att gå till stranden:)
Jag kommer skriva lite senare för att visa hur husbilen ser ut:)
Men vi ses hejdååååå:)<3

Av Wilma Olsson - 4 augusti 2012 16:33

Då är man ute och vampar med sin familj:DSitter just nu i husbilen och vi ska bli redo att åka till vår andra camping plats som ni senare får reda på för vi vet inte själva vart vi ska åka..hahahah:)Vi har rasande hunnit att bada och sola hela dagen och mer ska det bli under veckan!Ska försöka få lite färg:)Men som ni kanske vet kan jag inte ladda upp bilder från mobilen så när jag kommer hem kommer alla bilder att laddas upp om ni vill veta hur vi hade det?Kommentera jättegärna så har jag inte så tråkigt under domma 3 timmar vi ska åka...:(Fb elr sms vilket som!:)Puss seeeeeya!<3

Presentation


hey,jag är en tjej som är 14 år och heter Wilma.Mina intressen är shopping,sång och mina vänner såklart.Hoppas du kommer följa min blogg och kommer gilla va som kan hända i mitt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards