Alla inlägg under mars 2012

Av Wilma Olsson - 31 mars 2012 22:46

  uppsatt:)


  Platt och lite uppsatt:)

    

   lockigt och en klämma i luggen:)



Vet inte vilken frisyr jag ska ha på Pulsen snälla hjärlp mig och säg vilken som va finast!:)<3

  lite snabbt inlägg idag:)
Men jag bloggar när jag vaknar imon och så säger jag hur dagen blir ;)<3


godnatt allihopa!!!!!:*

Av Wilma Olsson - 31 mars 2012 08:05

Nu är man äntligen lite fri från skolan och kan chilla lite med vänner och så:)

Som ni har märkt har jag inte bloggat på ett tag men jag har haft mycket för och vi hade prov och lite så i veckan så

hade inte riktigt tid...:(


Men nu under dom senaste dagarna har jag varit med alla mina underbara syskon.Vi har spelat fotbolltyp varje dag.

Vi som är bland dom minsta mötte dom som är äldre och ändå vann vi och ägde ut dom klumpisarna!

skit roligt va det fast sen skulle jag och Hanna dr hem men vi spelade ändå i typ 3 timmar så det va rätt jobbigt faktist.


Menmen,idag ska jag till Diö vid ungefär 12 och så ska jag vara med Hanna så ska vi prata med våra bröder så får vi se om dom kan spelafotboll i dag.


Mitt lov kommer väl vara mycket med Hanna:) om hon har tid...

Annars ska jag till Växjö och shoppa lite,vet inte än va jag ska ha på mig på Balders..:(

Jaaa,och jag ska ju till Balders om 2 veckor. Jag kommer dra dit med Mathilda och skratta som fan som vi gjorde förra gången:DD
Fast denna gången är vi hemma hos mig.


men bloggar nog mer efter en underbar sommadag på fotbollplanen asså det kan ju inte bli bättre!!:D


seeeeeeeya:)<3

Av Wilma Olsson - 25 mars 2012 08:30

Asså man blir så himla glad när det är typ sommar ute!:D Igår så filmade vi lite och blev klara med rätt mycket faktist. Vi skulle åka till Stenbrohult och sen till Maxi.

Vi hade typ fina kläningar på oss och höga klackaskor och alla bara kollade på oss ksit mycket.

Vi var ju inte tysta heller så det blev ju inte bättre.

När vi åkte i bilen så fick Cehlie åka i mitt knä där fram.

Vi vinkade till alla vi såg typ,hahhha,skit roligt.

Men ska iväg och träna nu så jag kanske blogga mer sen när jag kommer hem om hur vi ska filma och lite sånt.

Men vi ses.

Haen underbar dag allihopa:)<3

Av Wilma Olsson - 23 mars 2012 23:02

Jaaa,då är veckan slut igen:)
Dagen började med mentorstid och vi bara pratade lite och chillade.

Dagen i skolan va chill och vi var mycket ute och spelade fotboll:DD
Jag Hanna och lollo ägde ut Frida och Cehlie men dom va jätte duktiga ialla fall!;)
Det vara något band i vår gympasal och spelade as högt och vi hörde inte ens vad han sjöng en av dom.

Men det var ändå roligt.

Sen var det att spring upp till klassrummet så var det dags för utväcklingssamtal..:(
Men jag är JÄTTE nöjd och jag bara skrattade typ:D
Väldigt ovanligt..;)
Ne,men allt va liksom bra:)

Menmen,sen drog jag hem till hanna och solade:) skit kul och så pratade vi lite om allt och ingenting och som vanligt skrattar vi helatiden och kan inte sluta..:D
Men sen ville Hugo spela fotboll och Jeppe (Hanas bröder) med vara med och vi spelade tills Hanna och jag insåg att det va ingen mening och Jeppe sprang skit roligt så jag kunde inte stå upp så mycket skrattade jag!!

Asså det måste vi göra om serri:)
Vid halv 6 skulle vi till deras mormor,moffa och käka.

Det va as gott och jag blev skit mätt.

Men sen cyklade jag och Hanna hem i mökret:( (jag är livrädd för möker,hatar det)


jag och Hanna ville spela fotboll med några men ingen ville så vi fick stanna hemma hos Hanna och vara inne på dartorn:D
men vi bara satt och skratta då med så vi hade as kul!!!!:D
 Men imorron så ksa jag filma vi 11 så ska jag ha packat klart och är iordning för då ksa jag till Anna och börja filma mer av vår film som vi gör i skolan!!
Den kommer bara bli så himla grym.

Men jag kanske blogga mer sen men nu ska jag ta och läsa min underbara bok!!

seya och godnatt till alla er som ska sova!!:)<3


Av Wilma Olsson - 22 mars 2012 16:31


   Jag då är det dags att byta om och dra iväg till Älmhult.
Jag ska åka lite tidigare än va jag brukar för att jag ska prova en overall också:)
Träningen är bara i en timme så hälften så jobbigt som det brukar vara.


Menmen imorron är det skolan.

Sen vid 2 har jag utväcklingssamtal:(
Jajja,inte så farligt för det går bra och jag vet redan hur det går för mig.

Hanna undrade om vi kunde vara men isf så kan jag åka till henne och så ska vi ta kort och lägga ut på fb kanske elr något vi få sen,men det blir väl det om inte hon skulle träna.
men bloggar mer sen när jag har tränat klart och duschat:)
seya!<3

Av Wilma Olsson - 21 mars 2012 07:20

Jaha,ännu en dag i veckan.

Känns som det va liksom nyss vi började veckan.


Idag så har vi en låååååååååååång svenska-lektion,

jag ska nog skriva lite och läsa min underbara bok.

Jag läste rätt mycket igår och kunde inte sluta läsa men höll på att somna så det va jag tvungen ialla fall.


Men nu ska jag bara titta mig lite i speglen och se så det ser okey ut sen drar jag väl iväg med min buss.


Jaaaaa,hallå vi ska börja filma idag så Hanna och Paulina ska klä ut sig till killar.

Jag ska inte vara med i någon scen idag men det är bara en test scen så ser vi hur vi ska göra nästa gång liksom.


Då åker jag till skolan snart,men blogga när jag kommer hem innan jag åker till kören.

puss hey!<3

Av Wilma Olsson - 20 mars 2012 20:20

Dagen börjar med att jag mådde as illa när jag reste mig upp i från sägen kl 05.20

Jag blev helt yr och va tvungen att sätta mig ner och blunda.

Allt bara snurrade som allt rörde på sig,skit äskigt!!
Sen sminkade jag mig plattade håret och tog på mig bara helt vanliga chill kläder.

Vi började med att ha spanska.Det va roligt för jag och Anna jobbar i grupp.

Vi ska typ göra någon väder sak på spanska och redovisa den sen.

Det blir nog bra,vi är dom ända som är klara med att rita upp kallfront och sånt.

Sen hade vi en halvtimmes rast och chillade och tramsade och min mår illa skit hade försvunnit och jag

körde på som vanligt:)

Dagen idag va helt okey jag jag fick alla rätt på engelska läxan typ glosor va det.

dom var lätta men jag började öva på dom kl20.00 igår kväll så jag är glad att ajg kunde dom!:)

jajja,nu ska jag ta och läsa min nya bok som jag lånade idag som min lilla häst sa va bra så jag få väl lite på det.

Men jag bloggar kanske innan jag drar till skolan annars så gör jag det när jag kommer hem.


pusspuss!<3

Av Wilma Olsson - 19 mars 2012 18:40

Rubriken stämmer just nu sitter jag och skypar med min FinisPinis:*<3

Vi sitter och väntar tills Viktor och Philip ska logga in så ska vi skypa med dom också:)
hahahah,jag och Philip ägde ut Hanna och Viktor helt enormt :DD
Så gulliga e dom:)

Menmen.. dagen har väl bvarit bra.Det va en One piece-dag för tjejerna i min klass.

Skit kul och jag va väl bara med dom och chillade lite med killarna också.


Menmen,nu får vi se om det går bra på skype ;)))

blogga mer sen!!!

hejsansjejsan!!:)

Presentation


hey,jag är en tjej som är 14 år och heter Wilma.Mina intressen är shopping,sång och mina vänner såklart.Hoppas du kommer följa min blogg och kommer gilla va som kan hända i mitt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards