Alla inlägg under oktober 2012

Av Wilma Olsson - 28 oktober 2012 12:15

Då har man varit i kyrkan med Anna.
Det va rätt så pinsamt för det va bara vi från konfirmanderna där...hahah,inte alls många i kyrkan för den delen heller! Man hörde sjukt väl vilka som sjöng!!
Men iaf så ska jag till min syster (hanna) ikväll och sova över hos henne med.
Men jag skriver lite senare ikväll vad som kommer hända och kommer nog bjuda på ngr bilder. Kommentera så är ni underbara!! Vi få se men ni får ha det så bra allihopa.
Hejdå:)

Av Wilma Olsson - 27 oktober 2012 22:33

 

hejsan!
jag känner att jag inte har bloggat på all evigheter! men nu ska jag faktiskt försöka komma till den vanan igen att börja göra det!

Anledningen till jag inte har gjort det är att jag glömde lösenorde men jag hittade det nu :D
happy!! :D
imorron så ska jag till kyrkan vid 11!
aa,ni får ju inte glömma att vrid klockorna bakåt nu ikväll! hahah,sova mer kan man ju behöva!
men nu ikväll så ska jag väl inte göra så mycket. Jag får se om simon (en vän) kommer hem till sig innan jag somna så kanske vi ska skypa men vi få se hur trött jag blir.


igåd så va jag på övernattning med konfan. Sjukt rolig asså. vi hade helt otroligt roligt tycker jag. Det bästa med kvällen va nog min å pallans skit vi sa om arvid å hans resväska!! :D grym humor har vi!

men jag ska väl ta och förklara lite hur gårdagen va och den började elr?


Vid halv sju kom anna och hennes pappa för att hämta mig och all min packning...

vi fick knappt in min resesäng så vi stog säkert där i en kvart och försökte få in den i deras bil. Menmen vi va först att komma till församlingshemmet! vi började ställa våra saker i källaren där vi skulle sova.

efter en timme så tittade vi på en fil. sjukt ledsam så både jag å anna (pallan vet jag inte) men vi satt och grät iaf...

men mycket hände som är svårt att förklara men vi hade det underbart även om saker hände.

men vi får se hur det går imon i kyrkan...men skriver imon när jag vaknar elr när jag har kommit hem från kyrkan.

men vi ses!

seyaaaaaaaaaaaa! <3

Presentation


hey,jag är en tjej som är 14 år och heter Wilma.Mina intressen är shopping,sång och mina vänner såklart.Hoppas du kommer följa min blogg och kommer gilla va som kan hända i mitt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards