Alla inlägg under april 2012

Av Wilma Olsson - 28 april 2012 21:01

.. Självaste Hannapanna! ;D


För dt första vill jag berätta lite om mig. Så ni vet vem jag ä! ;) Haha.

Jag heter Hanna Johnsson, ä 12år. Fyller 13 den 14 juni. Jag ä tokkär. Jag älskar JB & 1D! Jag älskar att prata, umgås med mina vänner, skratta, vara med min kille.. osvosv. Jag ä en öppen, oftast glad tjej. Jag suger på att rita. Jag spelar fotboll o sjunger i kören som oxå ä mina aktiviteter på min fritid. Jag ä även beroende av att smsa. Jag går i 6:an på Diö's skola, o bor även i Diö. Jag älskar Wilma, Madde, Anna, Rasse o Arvid JÄTTEmke! Skulle nt kunna leva utan dom.


Men nu ska jag berätta hur jag tkr Wilma ä som person o så.

Wilma ä en person som nt gå att motstå! Vacker, underbar, sexii, snygg, fin, söt o ja, bäst helt enkelt. Wilma o jag har känt varann ända sen vi va pyttebebisar. Wilma o jag har hållt ihop i vått o torrt. Jag kmr aldrig släppa taget om Wilma. Wilma finns för mig 24/7, jag kan säga allt t henne! Från roliga t tråkiga saker, men grejen ä dt att hon alltid lyssnar. Hon har den underbara blicken. Jag blir helt varm i kroppen när jag ser henne. Hon gör så att jag blir starkare. Hon gör så att jag vågar så mke mer. Hon gör så att jag mår bra varje dag när jag vaknar. Jag känner mig alltid trygg hos henne. Wilma ä dt dyrbaraste jag har. Jag skulle nt byta 10000000000000000000000000000000000000000000000000
00000000000000000000000000000000000000 biljoner mot henne. Hon ä så mke mer värd än dt. Jag skulle nt varit den jag ä idag om Wilma nt fanns. För dt ä hon som gör så att jag kan andas, dt ä hon som gör så att jag pallar med mitt liv, dt ä hon som gör mig såå glad. 

Dt ä en ära för mig att jag får kalla henne för ' min bästa vän '. Hjärtat, du betyder sjukt mke för mig. Jag gör allt för dig, jag finns för dig 24/7. Älskar dig.  


Tack så mke Wilma för att jag fick blogga här på din blogg! Den ä grym! :')

Chao! 

Av Wilma Olsson - 27 april 2012 12:39

Dåe sitter man i klassrummet och chillar med alla:D

Vi ha SO och alla är inne på fb som vanligt:D

cehie och jag sitter jämte varandra och bloggar lite medans vissa jobbar och vissa spelar och titta på

läskiga youtube-klipp...

jajja,sen har vi engelska sen är det hem och dricka vatten för att man ska palla matchen.

Pappi har varit snäll och lovat att han ska göra pasta til mig och så ska jag lyckas få med mig hem mina läxor med..:p


Menmen,nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga mer men,jag hoppas jag kan bogga lite mer när jag kommer hem eller när jag har spelat:D


hoppas vi komer att vinna:DDDD

emmelie och jag ska vara som gladiatorer hade vi betämmt och sen ska vi kanske ta av oss tröjorna och svinga dom i luften om vi vinner:D

asså det känns som om jag ha skrivit om detta innan....:/

hahahaha,känner mig smart!!!!!;D
men seeeeeeeeeeeeeeeya,så länge :D<3

Av Wilma Olsson - 26 april 2012 06:54

jaa,dåe har denna veckan med snart tagit slut.

igår så kände jag mig som en nörd och bara satt och pluggade typ heladagen!!:(

Vi har lite spanska glosor och sen har vi matte-prov..:(

hatar läxor fan!!!

usch,så onödigt...fast man lär ju sig lite men man behöver väl inte göra det så tråkigt, utan göra något roligt av det istället.


jajja,nu på morronen så börjar vi med SO ..:(

men jag jobbar med Mahir dte är chill,fast vi jobbar helt okay faktist!

fastän alla i klassen satt på FB förra gången så kommenterade vi ett inlägg och dom har ite slutat ännu men ungefär på en halvtimme hade vi 700 något :D
hahaha,as kul va dte och vår lärare bara satt och kollade på oss och skrattade medans vi satt och skrek åt allt vi skrev till varandra hahahah,as kuligt va det!!:D


Nemen,du tror jag att jag har sagt det som jag kommer ihåg men ni får veta lite mer sen underdagarna.

Vi är ju lediga från skolan på måndag och tisdag :DDDDD

as gött!!!

menmen,vi ses!!
seeeeeeeeeeeeeeya!!<3


Av Wilma Olsson - 24 april 2012 20:08

Ja,dåe har man kommit hem från en underbart roligt träning men mina underbara vänner<3

hahah,i slutat var jag och Emmelie backar och vi sammarbetade as bra tycker jag:D

Fast i början så stod vi och dansade men när vi väl började då jävlar va vi som gladiatorerna:D

BIFFAR!!!;)

Nemen,nu har jag duschat och ska snart krypa ner i min mysiga säng och bara ta fram min bok och läsa:)

Jag ska helst har läst ut hela boken ikväll så jag kan redovisa den imorron så blir min svenskalärare glad (Åse) :)


Idag fick jag reda på att jag inte ska vara hemma på måndag för dåe är det ju de där majbålet:D

Jag kommer dra till Älmhult och vara med min älskade Mathilda<3

Vi kommer ha sååååååååååååååååååååå kuligt:D

hahahahhah:D


Menmen,på fredag så har vi match och är så TAGGAD!!!:DDD

Vi ska fan krossa dom!!

ne men vi får hoppas på att vi kommer vinna och gör vi det så ska jag och Astrid (en vän) ta av oss våra tröjor och bara ha bh, så ska vi snurra runt tröjan i luften och springa typ ett varv runt planen har vi tänkt:D

hahhahha,kommer bli pinsamt men sååååååååååååååååååååååå roligt:DDDD


jajja,det va väl allt jag vet ännu:D

hoppas ni får en bra tisdagskväll;)

seeeeeeeeeeeeya <3

Av Wilma Olsson - 22 april 2012 12:00

Så nu har ma vaknat och sitter vid tv.

Idag kommer jag bara sitta hemma och tråka..:(

Om det någon som vill träffas så kan ni bara smsa ler skriva på fb.


Igår hade jag skit roligt hos hanna och typ skrattade som fan :DDDD
mn som sagt jag måste gå och tvätta mig och sen får vi se om jag ska till mormor elr bara sitta hemma och ruttna med pappa..:(

hoppas det är någon som läser detta!!!

seya!!<3

Av Wilma Olsson - 21 april 2012 22:32

 


 Sötisar!!!lika som bär!!!:*<3

idag har jag bara chillat med vänner och skrattat om allt :DDD

Det är en sånhär dag man vill ha helatiden liksomman tröttnar aldrig på den!!
jajja,idag va jag och kollade på fotboll då killarna i Älmhult spelade och dom va jätte duktiga tycker jag och dom gjorde as snygga mål mendom hade lite otur på slutet så deras motståndare tog hem en poäng mer än dom.. :'(

Bra jobbat pojkar ;)

Hanna och jag bestämmde oss för att vi måset bara träffas så det gjorde vi och skrattade och bara hade det chilla och hon facerapade mig rätt mycket om bröllop och allt.. :$ pinsamt..:D


jajja,nu sitter jag här heltsjälv och vet inte vad som ska hända imorron så jag få väl bara sitta hemma och ruttna..:/

snälla smsa mig elr skriv på fb :)


har as tråkigt..:(

men vi ses heydå<3

Av Wilma Olsson - 20 april 2012 13:15

Dåe sitter man i Hannas säng och titta på när hon springer runt och undrar vad hon ska ha på sig för vi ska ju till Älmhult vid 3 som jag har pratat om innan. Vi ska ju kolla lite på Hannas kille och chilla i Älmhult och äta ute :)

Vi kommer bara ha bääääääääääääääääääääääääääääääst!!

Men det kommer äga och känner att jag kommer sitta och skratta helatiden och inte vetatillslut vad det är jag skratta åt:)


jajja,vi ska snart göra iordning oss och se till så vi är klara tills vi ska åka med bussen! Så vi får nog börja snart för bussen går vid 3 typ så vi måste vara klara då senast. 


men vi ses jag bloggar mer sen när jag kommer hem eller när jag vaknar imorron.

heeeeeydå!!<3

Av Wilma Olsson - 19 april 2012 15:18

Det var länge sen jag bloggade som ni kanske har märkt men jag sak försöka blogga varje dag.

Det har hänt lite nu under dom senaste dagarna:D


Igår så skippade jag kören för att ajg och MAthilda skulle tona våra hår i mellanbrunt:)

Vi färgade det för att vi skulle kunna ha vårt löshår för löshårsfärgen va så fin så vi ville inte färga det och förstöra det!


Men det var ju bara så att när vi var klara så var det svart!!:(

Det passade inte alls...:(


Men sen i morse så testade jag och då såg det bra ut så jag är jätte nöjd att det blev i samma färg:D


jajja,nu ska jag dra och träna,sen ska jag vara hemma lite och sen vid 9 tiden ska ajg till hanna och sova där för vi

har ju studiedag imorron:DDDDD

Så då ska jag vara med mina bästiiiiiiiisar,Rasmus och Hanna!<3333333

menmen,vi ska dra och äta ute och sen ska vi titta på när Hannas pojkvän ska spela upp en teater:D

hoppas han inte gör bort sig,tycker synd om honom isf!!!:(

Lycka till Arvid!!!!hopas allt går som det ska!

Hanna om du ser det hälsa honom det!;D

men nu ska ajg till träningen så vi ses :D<3

seeeeeeeeeeeeey!!!

Presentation


hey,jag är en tjej som är 14 år och heter Wilma.Mina intressen är shopping,sång och mina vänner såklart.Hoppas du kommer följa min blogg och kommer gilla va som kan hända i mitt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards