Alla inlägg under juni 2012

Av Wilma Olsson - 22 juni 2012 14:06

Alla ni som ha ett underbart liv bevara det så och visst man ska våga ta chanser men ta inte för många för då kan det gå väldigt mycket fel.

Hoppas att alla får en underbar midsommar och njuter av att vi har varnadra, för mig blir det dock inte så roligt men jag får väl göra det bästa av saken...

Ni kan läsa lite mer på min bdb vad jag skrev där för där står det lite mer beskrivning på vad som har hänt osv.


men jag ska ändå inte ge upp hoppat om kärleken och liksom alla kan inte få som man vill och alla passa inte med vaandra utan man får faktiskt testa sig fram.

hoppas att alla tänker på det när ni letar efter ngn kille och inte bara väljer honom för att han är den han är utan också för att han är en som skulle kunna passa med dig. ojsan låer som om jag pratar som en vuxen nu menmen...

Det är väl såhär livet är tror jag..:/

älskar alla er som bryr er och så kommentera jättegärna så blir jag på bättre humör..:)


puss<3


Av Wilma Olsson - 21 juni 2012 08:37

Hejsanhoppsan:)Nu har jag vaknat och som vanligt när jag ser att det är sol och blå himmel utanför mitt fönster så vill man ju bara på med bikinin och börja sola:)Jag brukar ta en timme på varje sida:) vaknar vid 9 sen så sola ja då till 11.Då börjar jag göra iordning mig och sen är det väl dags att åka iväg till ngn vän:)Senare idag efter solningen så ska jag till diö och vara med Hanna, Felix och Emil om han kunde:)Vi ska sola,bada och bara njuta av att vi ha sommarlov:DDD Men det blir inte så mycket att skriva nu, vi få se om jag bloggar lite innan min träning elr om det blir efter:)Men jag ska blogga iaf:)Ni få ha en underbar sommardag:)Puss<3

Av Wilma Olsson - 18 juni 2012 21:21

Hallo!!!Jag har inte bloggat på sjuuuuuukt länge men jag hoppas att ni vill följa mig ändå:)Just nu sitter jag och kolla på fotboll med Hanna, Rasmus och Tobias:)Dom är jätte roliga och har samma roliga humor som jag och Hanna:)Det gillas as mycket:)))))Som sagt är vi hos Rasse och ska tälta där:) vi åkte dit med Rasses mamma och fy va gullig hon e asso:) vi kom hit vid ca 4.Då började vi med att spela lite fotboll och äga ut dom, jippiiiiiiiiii:))Sen badade vi och dom slängde i mig,inte alls kul:(Vi ska snart flytta ut och tälta:)Hoppas det inte regna för då flyttar vi in:)Imorron ska jag och Hanna sticka hem och chilla lite.Mamma kommer och hämta oss där vid ett någonting så då blir det åka hem:)Nu ska vi ut i tältet och chilla och bara mysa:)Sovit allihopa:)Seeeeeeya:)

Presentation


hey,jag är en tjej som är 14 år och heter Wilma.Mina intressen är shopping,sång och mina vänner såklart.Hoppas du kommer följa min blogg och kommer gilla va som kan hända i mitt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards