Alla inlägg under november 2012

Av Wilma Olsson - 26 november 2012 20:07

hahahha!

Idag har jag varit med hanna! ahaah! as kul hade vi typ en video på min fb så kolla den!!! hahahaahh! inget liv!!!!

just pratar jag med alex!! hahahhha retar honom för matilda! sjukt kul fan!

blir fan as sårad nu när han sa att han inte ska gå på balders...:(
dissa mig totalie liksom!

heltiden....känner mig sårad...:(

tack för de. hejdå.

Av Wilma Olsson - 17 november 2012 00:14

Då är det fredagsmys hemma hos Anna! Vi har redan tittat på x-factor och visst det va bra! Spelade ingen roll att Alexander åkte ut tycker jag! Men nu ska vi snart titta på skräck så vi får se om jag är så glad länge till! Men skriver mer imon hur morgondagen kommer se ut för just nu har jag ingen aning!!
Men vi ses så får ni ha en bra kväll!

Av Wilma Olsson - 15 november 2012 07:15

Då e det torsdag igen. Dagen började med att jag inte har sovit alls i natt typ...jag har rullat runt i sängen så nu när jag vaknade för en timme sen så låg lakanet på golvet...smidigt!
Men som ni ser har jag bara myskläder på mig idag och lite puder...
Snar kommer det en elektriker som ska fixa våra lampor i köket och tvättstugan. Så det blir ingen frukost för mig idag känner jag....fast det e ingen snygg iaf fall så...palla bry liksom.
Vi har so-prov idag...hehe...har typ inte pluggat så mycket jag skulle velat men det hår bog bra....hoppas jag iaf!
Annars är det väl som mina vanliga torsdagar...ingen stor förändring. Kan ni några bloggar som ni skulle vilja tipsa för har tappat bort alla...:(
Så snälla ge mig!!!

Av Wilma Olsson - 14 november 2012 17:53

Då är det dags för träning idag! Å vi kommer att träna med samlaget vilket är jättekul och spännande. Dom är duktiga så man får väl skäpa till sig lite. Menmen idag ser jag ut såhär när jag ska på träning. Hade inget å skriva så Hahaha...blev detta! Pappa sa att vi skulle göra mycket småspel vilket är mycket skojigt!
Men vi ses sen!
Ha det bra!

Av Wilma Olsson - 13 november 2012 20:38

Dags för en kväll till med boken i sin famn i sängen. Ändå rätt härligt om man kan det men so är inte svårt så går säkert bra. Vi har ändå provet på torsdag så pluggar bara igenom det lite nu idag å imon så kör jag stenhårt!
Menmen, idag hade jag,paulina å Anna damp som vanligt!! :D
Underbara är ni tjejoooor!!
Älskar er!
Men jag ska väl plugga vidare sen blir det väl att byta om till ngt mysigt å nana lite. Men vi ses.
Kram Wilma

Av Wilma Olsson - 13 november 2012 07:50

Dags för skola igen!
Men förresten jag hade utvecklingssamtal igår. Det gick faktiskt bättre än vad jag hade väntat mig. Det visade sig att jag hade fått 6/7 på ett test och det testet är ett blad man har i nationella i 9:an, så lite stolt faktiskt!
Menmen det gick bra!
HAHAHHAH, vi satt där i en timme och bara skämtade! (Pappa va ju med så inte så konstigt då)
Idag e det tisdag och då hår vi till 15.30...vilket suger! Men sen ska jag dra hem och öva inför provet på torsdag och fredag!!
Men vi ses hejdå!

Av Wilma Olsson - 8 november 2012 17:39

Har inte skrivit på länge så tänkte skriva om min underbara brosha!!

Du finns där. Du kan bara ring om det e ngt. Du är så underbar att jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva dig. Du å jag måste verkligen vara med varandra,kanske i helgen? Elr vad säger du?
Om du ser detta så vill jag att du ska veta att du är ngt i mig som bara finns där å jag vill inte lämna det. Vi har inte känt varandra så länge men ändå pratar med varandra om allt. Vad det än är så säger vi det. Det e precis som om vi är samma person fast en tjej å en kille. Du e precis som jag fast du är mycket klumpigare!!;)
Men älskar dig över allt!
Miss u!?

Av Wilma Olsson - 8 november 2012 17:38

Har inte skrivit på länge så tänkte skriva om min underbara brosha!!

Du finns där. Du kan bara ring om det e ngt. Du är så underbar att jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva dig. Du å jag måste verkligen vara med varandra,kanske i helgen? Elr vad säger du?
Om du ser detta så vill jag att du ska veta att du är ngt i mig som bara finns där å jag vill inte lämna det. Vi har inte känt varandra så länge men ändå pratar med varandra om allt. Vad det än är så säger vi det. Det e precis som om vi är samma person fast en tjej å en kille. Du e precis som jag fast du är mycket klumpigare!!;)
Men älskar dig över allt!
Miss u!?

Presentation


hey,jag är en tjej som är 14 år och heter Wilma.Mina intressen är shopping,sång och mina vänner såklart.Hoppas du kommer följa min blogg och kommer gilla va som kan hända i mitt liv.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards